Senaste artiklarna

Team Xlash unnar sig inför en hektisk höst

Thea, Xlash Magazine

Förra veckan drog Xlashgänget iväg på en efterlängtad kickoff. Vi fick tillfälle att bolla idéer, inspireras och ta del av våra kommande projekt och satsningar, men även att ladda batterierna och njuta av en otrolig dag i solen (och i poolen).

Senaste artiklarna

Team Xlash unnar sig inför en hektisk höst

Thea, Xlash Magazine

Förra veckan drog Xlashgänget iväg på en efterlängtad kickoff. Vi fick tillfälle att bolla idéer, inspireras och ta del av våra kommande projekt och satsningar, men även att ladda batterierna och njuta av en otrolig dag i solen (och i poolen).

Så startade vi dagen på Ellery Beach House

Vi på Xlash är otroligt stolta över hur uppskattade och älskade våra produkter har blivit världen över. På senaste har vi speciellt märkt av hur vi blivit allt mer populära bland våra norska användare, vilket är kämpegøy! Det vill vi verkligen ta vara på, så top of mind under vår workshop (som ägde rum strax efter en otrolig frukostbuffé i solen), var helt klart hur vi ska värna lite extra om våra norska vänner framöver.


Vi är nog alla överens - det är dags att sprida ordet om våra fantastiska produkter ännu mer även i Norge! Det ska bli så spännande att lära känna vårt kära grannland lite bättre och få våra favoriter att bli lika uppskattade där som här.


Är du en kreatör eller känner du någon som skulle vilja samarbeta med oss? Connecta med oss via Klarnas influencernätverk, Klarna Creator Platform, så kommer du bli kontaktad om vi är en match!


Nya satsningar inför hösten

Teamet diskuterade även trender, strategier och hur vi kan skapa produkter som inte bara uppfyller våra kunders förväntningar, utan överträffar dem. Vår satsning framöver kommer därför att innefatta ett extra produktfokus på fransar och bryn, vilket känns som en naturlig och tydlig nisch för Xlash.


Testning av nya paid social strategier, fokus på video content och att bygga community (missa inte att joina The Beauty Gen på Facebook), har även gett resultat och visat vilken riktning vi ska fortsätta i. Tack vare våra creatives och designers, har Xlash som varumärke, dessutom gjort en total glow up, vilket vi ÄLSKAR.




Sen: dags för sol & pool

Efter workshop var det dags att hoppa i badrocken, raka vägen ner till poolen och på med en härlig Hydro Gel Mask. Det blev ett perfekt tillfälle för att fota och filma lite content! Hur härligt?






Nu är vi rejält uppladdade och utvilade inför hösten!!


LET'S GO TEAM XLASH


// Thea